förlåt!

Hey everybody!

Jag är en dålig bloggare, men jaja...orkar inte bry mig xD
Igår var det fest, hos min kära vän emma W (http://emmasskal.blogg.se). Det var sjukt kul, massor av trevligt folk & härlig musik = lyckad kväll! Det måste jag säga. Det måste göras om! Under kvällen/natten blev det; dans, mingel, drinkar, gå ut på promenad, få lapdance & garva som vanligt. Lovely säger jag bara!
Jag har tyvärr ingen bild på klädseln, men jag kan berätta att jag hade en mörklila klänning från Manhattan som jag faktiskt tycker är mycket fin. Fast jag hoppas att den inte blev förstörd när emma R spillde vin på den. Men hoppas inte! Vi somnade 5 och vaknade 9 eftersom angela skulle på dop & ville säga hejdå. Så nu är jag väldigt trött & ska gå & lägga mig när jag skrivit klart detta inlägget.
Idag har jag bara varit hemma & legat i sängen på grund av huvudvärk samt magont, höhö, undrar varför...
och pratat med Magnus i telefonen, ganska härlig chilldag med andra ord. Har fortfarande lite ont i huvudet men hoppas att det försvinner när jag sover :) Så nu ska jag lägga mig,
Godnatt Partyhatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

dagen efter en lyckad kväll följs oftast med huvudvärk.... :P

<3

2009-05-03 @ 22:08:34
URL: http://emmasskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0