nu drar jag.

Hejsan Svejsan!

Imorgon 9/4, åker jag till Falkenberg för att tillbringa några dagar hos min kära kompis Malin Karlsson. Gud så jag har längtat! Det ska bli dunderkul faktiskt. Nu ska jag packa det sista, sminka av mig samt krypa till sängs. Imorgon har jag en lååång bussresa frmför mig. 7 timmar buss till Helsingborg. Vänta 1 timme där tills tåget kommer och sedan sitta 2 timmar på ett tåg till Falkenberg. Menmen, det blir nog värt resan! Nej, nu måste jag verkligen kila så att jag inte somnar på någon station.

Så det blir nog ingen uppdatering av bloggen tills på måndag, då jag kommer hem. Förlåt! Jag som redan är så dålig. ATTANS! haha vilket nytt & fräscht ord, verkligen^^ Jag ska börja säge det tror jag. Attans är ett klatchigt ord! HaHa!

nejmen gontt på er så ses vi på måndag!

pusshej leverpastej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0