sorgligt!

Hej alla som orkar läsa detta :)

Idag är det sista dagen i falkenberg, och det suger hästballe, förlåt för språket men jag måste, nu är jag ledsen! Jag vill stanna här och bo här i typ en hel jävla månad! Så härligt ju, schysst folk, fint väder och min lilla gullegris malin. Bättre kan de ju inte bli, right?
Men nu ska jag tydligen åka imorgon, damp, DAMP, DAMP! D-A-M-P!!!
Inte kul!
Men kul har det varit iallafall, dagarna på fajans med alla pojkar & malin. Kvällarna i sängen med sömn^^ Ja, vi har sovit! Tidigt faktiskt, vi e duktiga, jappjapp!
Men nej, jag vill inte åka, verkligen inte! Men som tur är så kommer jag tillbaka i sommar, hoppas jag får träffa alla då med. Eller nya, vem vet.
Nu ska vi iallafall sova tror jag, försöka iallafall. Så godnatt till alla som läst och ja, till alla!

Godnatt Partyhatt!<
3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0