tja!

Tjenare!

Imorgon är det exakt en månad kvar till New York! Och idag är det 19:e april vilket innebär att Emma fyller år, så jag säger grattis på 15-årsdagen till henne.
Det jag längtar mest till här i livet just nu är helt klart New York, just nu sitter jag här och kollar till exempel kenzas blogg eftersom hon är i NY nu, så jag kan se vart jag ska gå, men jag har även kollat någon på mix megapols blogg, som var i New York några veckor sedan. Och där kan man hitta olika ställen där de till exempel filmat sex & the city. Jag har insett att jag bara måste hitta carries trappa! Och självklart tvinga mamma att fota mig där, fett tufft.

Nej, nu måster jag sminka mig och sedan träffa Johan, så får vi se vad som händer sen...
Pusshej Allesammans<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0