trött som f*ck

Hellu!
Igårkväll var det ju tjejmidda hos Agnes, det var massa mys. Vi spelade rock band, satt och snacka i timmar, åt, kollade film & sen somna alla utom jag å emy som låg vakna 1,5 timme längre än de andra. Vi låg där i mörkret och ville springa ut på gatan & dansa. Svar ja, vi är lite störda.
Sen imorse vaknade vi runt 11 men kom upp först vid 12 eller 1, kommer inte ihåg. Då gick de andra för att äa brunch medans jag fick gå hem till pappsen och spendera lite tid med honom. Synd att jag missade brunchen dock.
Eftersom jag och emy somnade halv 4 och vaknade 11 sov vi endast 7,5 timmar. Jag som är van vid att sova 13 timmar på helgen. Men det är ju bara att sova igen det under veckan. Har ju PÅSKLOV!<3 så himla härligt!

Jag har just räknat ut att om ca 45 dagar åker jag till New York! Herregud vad jag längtar!
Nu ska jag fortsätta smaska på mitt godis som jag har här, men vi hörs snart antar jag.
pusshej leverpastej<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman!!!

hoppas allt e bra med dig!!!

skanar dig

pusspuss

2009-04-08 @ 23:14:46
URL: http://emmasskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0