Yes!

Tjena mittbena!

Idag är det första april vilket betyder 2 underbara saker:
1. JAG KAN SMSA IGEN!
2. JAG OCH MIN BÄSTA VÄN ANNA HAR KÄNNT VARANN I 13 ÅR!

Jag är superduperglad för att jag kan smsa nu igen, vet inte hur länge till jag hade klarat mig...
Jahaja, idag dårå så har jag och anna kännt varann i 13 år. Det är sjukt länge ju...Men det firades med glass på glasshuset och sedan en promenad längs strandvägen. Verkligen supermys. Snart ska vi nog ha vårat bratz & barbie maraton! Längtar xD moahahahaha.

Sen vill jag meddela att jag om ungefär en vecka åker ner till Falkenberg och min älskade malin. Ska ju bo där så det blir ju kul!
En annan sak jag vill säga är att om mindre än 2 månader åker till New York! SÅ HIMLA UNDERBART! kan verkligen inte vänta.
Nu orkar jag inte skriva mer
Har typ skrivkramp
Puss<3


Kommentarer
Postat av: Emma

orka att du ska få åka och shoppa en massa i NY bara för att du skriver lite bra på proven!

Avundsjuk!!!

pusspuss

2009-04-03 @ 23:49:01
URL: http://emmasskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0