första riktiga skoldagen

usch, idag var det första riktiga skoldagen med lektioner och sånt, man fick mest prata om sitt sommarlov typ...och vår nya so-lärare verkar asbra! :D känns skönt, men alla mål och betygkriterier blir bara värre och värre, riktigt jobbigt ju! Vet verkligen inte hur jag ska klara allt!? usch, dumma skola.
Iallafall efter alla tråkiga lektioner drog jag och emy till sjuelva och käka brownie och planerade vår elevlektion i gympa och fuck vad vi äger! Men ingen kommer få veta vad vi ska göra, det är en hemlighet ;) som ingen får veta, INGEN!

I helgen kommer nog emmaB upp till stockholm! woho! fan vad kul, saknar henne redan? :O skumt^^
men iallafall så det blir kul.
Nu har jag inget mer att säga, mmh hihi
PUSS!

Kommentarer
Postat av: ~*Amanda*~

Jag säger ju att robert mann e bäst o serverar!! :D

2009-08-22 @ 19:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0