fredag!

hej hej hallå!

Idag har jag typ haft en liten otursdag...först fick jag en dörr på tån, så det började blöda...sen hade vi otroligt jobbig gympa ch sedn stukade jag fingret (y)

Okej, gympan: vi sprang i skogen, stannade, 10 knäböj, 20 armhävningar & 30 sit-ups, fortsätta springa/gå, stanna, 15 upphopp, fortsätta springa, stanna, köra 5 spurter ca. 20 m, utfallssteg 10 m. Sen gick vi tillbaka till skolan, och det var sista lektionen...och när vi kom tillbaka la jag mig på golvet i gympasalen och då passade kim på att kasta en boll på mig, jag skulle skydda mig/fånga den, då knäcktes mitt lillfinget bakåt, så det är dött...sitter här med bandage!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och vila mitt finger, kanske kolla film och sånt :)


Bandage, lillfingret blev helt täckt, men det är tjockt och blått!


Knepig situation! Har eb dildo på handen :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0