gotland

Nu är jag på gotland och det är inte kul alls! Enda roliga är att jag har shoppat idag, köpte 2 koftor (mörkblå&blå), 4 leggings (gröna,blåa,korall&jeans), en tröj/klänning (gul/vit), 3 par trosor (pieces), en bh (gul&rosa), 2 nagellack (rosa&lila), en skjorta (rutig,massa färger) & shorts (gula)
ja och där hade ni min shopping för idag! Tror jag fick med allt :)
Imorrn blir det väl poolen igen, sen någon gycklargrej vid 13.00 eftersom det är medeltidsvecka här och det egentligen är därför vi åkt hit år efter år efter år, nu har nästan alla tröttnat med traditionen håller i sig! Gotland är ändå mysigt, framförallt poolen på taket, min sista chans att bli brun innan skolan börjar! Och damn, man blir brun! Jag brände mig nästan mellan brösten igår...men det är bara bra eftersom jag nästan fjällat bort! *buhu*
Idag har jag förövrigt cyklat över en mil! Det är fan sjukt, jag som nästan aldrig cyklar!!  Gud, och all ondis jag någonsin haft verkar ha försvunnit hux flux nu under sommaren! Usch! Måste börja träna :'(

OCH som jag saknar min älskade busan! Min hund då alltså, jag har nästan inte träffat henne på heela sommaren! Varje gång jag hör en hund skälla tänker jag på min älskling. Och så kommer hon inte hen förens om 3 veckor! Och skolan börjar om 2 veckor! HEMSKA TANKE!

Nu orkar jag inte skriva mer, här kommer en bild härifrån gotland...osminkad och hemsk...men har fixat till bilden lite så att den inte ser helt förjävlig ut!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0