hemma

Hellu.
Gick hem efter 2 lektioner pga hemsk mensvärk. Så nu har jag varit hemma i några timmar, för det mesta sovit, det är seriöst det bästa mot mensvärk! Och sen har jag ätit eftersom att jag missade lunchen i skolan.
Nu mår jag mycketmycket bättre! Och orkar inte sitta hemma länge till, så jag ska snart gå iväg till emmas skola för att träffa min lilla flicka :)
Just nu sitter jag vid min lillebrors dator eftersom min är så långsam, tydligen har jag lagt in för många bilder, så jag ska få en ny i julklapp.

Åh nu började jag tänka på hur mycket jag längtar till julen! Först julafton och allt sånt, massa julklappar! Sen ska jag till hawaii 2 veckor över nyår och min födelsedag faktiskt! Och eftersom att jag fyller år, så får jag ännu mer presenter! Woho! Vintern är en presentfylld tid för mig med andra ord!

Nu måste jag springa ner, emy ska möta mig och jag ska gå mot emmas skola (engelbrekt) ocg emy bor i närheten så vi ska ha sällskap!

Pusshej

Passar på att slänga in en liten julbild


"aah, härliga juletid"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0