herre min gud.

TRE gånger på samma dag!? måste vara något slags rekord?
Iallafall, sorgligt nog kommer inte emma upp i helgen...tyvärr!
Eftersom den lilla saken har blivit sjuk!! Sorgligt måste jag säga!

Men min blomma kanske kommer upp nästa helg istället! YEY!

Emma Björkman, vi har samam humor och har fan alltid kul när vi misstolkar saker och snackar om sjuka grejer :) Jag önskar att du bodde i stockholm så jag kunde träffa dig oftare! Vi måste ses ofta, du får omma till stockholm typ hela tiden! jag vill inte förlora dig emma, bara för att vi bor långt ifrån varandra.
Älskar&saknar dig emmaBlomma<3


söt eller vad? ;)

Kommentarer
Postat av: madelen, bästa blomman på att fota emmaB :)

hon är sötast den gurkan ! ;)

2009-08-21 @ 22:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0