igår

Dålig uppdatering igår, jag vet!
Men direkt efter jag kom hem från stan kom the willmans och det blev kräftskiva, och när de gått var jag trött så jag la mig och läste.

Igår var jag ju på stan med emy och det var mysigt.
Vi gick runt ganska mycket, och tillslut satte vi oss i gallerian och tjockade oss ordentligt!

Ja, så tjocka var vi, köpte varsin brownie med glass och varsin frapino-liknande sak

Dock lyckades vi inte äta upp allt, jag klarade bara av hälften av brownien och en tredjedel av drickasaken.
Men vi hade det jättekul och pratade om allt :) Som vanligt då
jag och min hjärntvilling...

Yäääs, vi är söta!

När jag kom hem hann jag bara i princip gå på toa innan det ringde på dörren och då kom bästisAnna och hennes familj. Vi hade en supertrevlig kväll med massa skvaller och skratt. Och tillslut satt vi och läste ur ett ordlexikon (y)
Kräftorna var asgoda iallafall, jag typ älskar skaldjur! :O

sexig kräftlykta va? ;)

Och så slänger vi in en bild på Anna och Axel också, axel är annas lillebror.

Detta var när vi läste ur ordboken.

Nej nu ska jag gå och plugga, jag är dum i huvudet, men det ska väl bli trevligt det med!

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0