längtar!

Som de flesta vet spelar jag innebandy i dif f-94, och jag är målvakt.
Men nu är det så att jag och lovisa (som spelar i mitt lag) ska bli knattetränare!
Vi ska träna små "02:or", de är alltså bara 7 år! Gud så gulligt.
Vi ska alltså träna de en gång i veckan, jag vet dock inte om de spelar matcher eller inte, men det är sånt som märks. Men det ska bli så himla roligt!
Dock kan det bli en aning stressigt! Tänk om vi har match samtidigt som de? Eftersom matcher är på helgerna...men vi får hoppas att det inte blir så. Det andra som blir stressigt är att vi måste sitta och fundera ut träningarna, gå på våra egna träningar (2 ggr i veckan) OCH plugga! Fatta hur jobbigt det kommer bli. Men det är bara att bita ihop och försöka klara det.

Lekte lite med en bild, snygg va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0