maaui gillar rock?

Jag har upptäckt ett märligt fenomen, jag har börjat lyssna på rock? VARFÖR!? jag tycker ju att det bara är lite skrik sammansatta med ljudeffekter!
Jag tror att jag får skylla på min kära broder...han lyssnar på sånt högt, och eftersom vi alltid är i samma rum hos pappa så kan jag låtarna utantill efter ett tag och har börjat inse att det finns en hel del bra rock...jag är korkad!
Även fast jag kanske inte lyssnar på de mest skrikiga rocklåtarna så är det ändå FÖR skrikigt för mig...EGENTLIGEN!
menmen, jag får väl leva som en mentalt efterbliven liten rockbrud xD

En av mina nya favoritlåtar är "Poison- Alice Cooper"
herregud.
Och de andra lixom main banden jag lyssnar på är "dead by april" och "AFI"
DUMMA MALIN, DUMMA RCK!

dbaheaderkopia-1.jpg image by tezz0r  
2 favoritlåtar med Dead by April: "What can I say" & "Losing you"

2 favoritlåtar med AFI: "miss murder" & "prelude"

favoritsången med alice cooper: "poison"

Söta små rockpojkar allesammans!
Usch x)

Nu ska jag bada och tvätta håret, sen sova, imorgon ska jag tillbaka till fängelset vid namn gärdesskolan. kul? nej.

Godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Slemmil

haha ja fastna ju till de oxå dead by april e bra men poison är igen höjdare enligt mig ^^

2009-08-23 @ 22:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0