om idag

Jahapp, idag (efter jag varit hemma) så träffade jag ju emma, vi satt hemma hos henne och var ganska så trötta, så vi kollade tv och gjorde smulpajsdeg (y) mums!
Sen gik vi och handlade och emma sjöng hela vägen och det var superfint, tillslut började jag också sjunga såklart, så vi gick där på gatan och sjöng, hon lyssnade på musik i ena örat så jag fick sjunga utantill, men det gick ju bra! Eftersom jag lär mig låttexter utantill ganska så snabbt :)
Efter det gick vi till emmas mamma, eftersom emma har skolfoto imorrn så behövde hon hitta kläder :)
Sen gick jag hem och kollade på sex and the city, me LOVE satc!

men gud, tänk att ha skolfoto såhär tidigt på året!?
Usch, vad läskigt...sista skolfotot i grundskolan, iiiih!
Hoppas vårat skolfoto är om vääldigt, vääldigt länge!
Och sen ska vi ju då ha tema-bild...jag tycker att alla ska vara uppklädda, typ asfina, som om man skulle på en stooor fest i slottet eller något xD
fast det kanske inte de andra tycker?
Gud vad kul att ha klänning, klackskor, väska, uppsminkad och så och att killarna har smoking/kostym. Hah, gud vad kul! :)
menmen, vi får se när det nu händer!


jag & söta emma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0