sen bloggning

Jag borde verkligen sova nu, jag börjar ju 08.00 imorgon? Varför är jag uppe?
Jo, för att jag fick en kick, av att smsa med en kille? Hur cp är inte det?
Äh, jag är en tonårs-tjej, så SKA det vara!
Oj, nu borde jag gå och ta bort mitt smink och kräma in ansiktet med "anti-finn"-saken typ?
Mysigt.


Och sen vill jag tacka magnus, för att du är en sån bra vän :)
Tack för att du är min dagbok och för att jag alltid kan ringa dig eller messa.
Tack för att du alltid lyssnar och hjälper mig.
Tack för att du finns.

Ojoj, vad gullig jag blev då?
jaja, ibland måste man vara sån, och visa folk sin uppskattning
och just nu ska jag börja göra mig i ordning för att krypa till kojs ;)

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0