ska försöka

Jag ska faktiskt försöka blogga bättre nu när skolskiten börjat, men jag lovar INGENTING!

Och till emil och alla andra vill jag hälsa att det blev lite konstigt med sista bilden igår, jag skrev fel sida, men det var inte jag som hade problem utan bilden vändes när jag la upp den...mystist tycker jag! anyway...

Idag åkte hela "ex-beta" eller vad f*n man nu ska kalla det? Ja, vi åkte till lidingö och något bad jag inte vet vad det heter, det var roligtroligt! Vi badade ett antal gånger, solade, skulle spela rugby mot pojkarna och spelade ytterst lite brännboll. Men allt var väldigt härligt chill.
Efter det åkte jag, emy, kim och agnes och handlade massa nyttigheter;
jag- ben&jerry och burn
emy- ben&jerry
agnes-Mer, glass och kakor
kim-Mer, glass och kakor
nyttighetsgänget, det är vi!
Sen satte vi oss på kanten av den lilla fontän-vatten-saken och åt ;)
Sen gick vi till agnes, prata om moralkärringar och moralgubbjävlar...

Nu är jag hemma, kul (y)

Hejdå babes xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0