ska ut snart

Godmorgon!

Ni ska veta att det är svårt att somna med fingrarna i bandage! Hur man än ligger gör det ont, men till slut somnade jag. Men så väcker min broder mig typ 10.00? Det är ju sinnessjukt! Jag vaknade av att han satt och sjöng -.- sen spelade han gitarr, sen gick han ner och pratadew med mamma, och de KAN typ inte prata tyst! Heregud, tillslut fick jag skrika på de och då blev de tystare och sen åkte daniel (broder) iväg till io tror jag? tönt...

Iallafall, snart ska jag börja fixa mig och träffa emy, sen ska vi gå på stan och kolla skor ;)
Man kan aldrig få nog av skor!

Ska dra nu, pussCiao!


älskar dig hjärntvilling.<3

Kommentarer
Postat av: emypemy:P

älskar dej med hjärntvilling!<3

2009-08-29 @ 18:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0