summer is over.


Gillar faktiskt den här bilden (a)


Nu är tyvärr sommaren slut och skolskiten har börjat igen, sorgligt...

Min sommar har mest bestått av sol och bad, på mallis, i madrid och på gran canaria. Och ja, so what? jag gillar ÄLSKSR att resa och jag gör det ofta men det är inte mitt fel, så jag tycker folk ska sluta bli sura på mig bara för att jag reser...
Men ja, anyway, nu börjar skolan igen och allt kommer bli katastrof, några nya lärare, nya klasser, nytt klassystem, blandade grupper och ett nytt ämne; musik. Hur fan ska man hinna med allt? Och med gympa som sista lektionen på fredagar!? Hur fan tänker rektorn? Inte alls tydligen...
Så i år får jag plugga skiten ur mig för att kunna ta mig in på det gymnasiet jag vill och så vidare...
Jag hade gärna haft ett längre sommarlov!

Men den sista veckan var helt klart en av favoriterna, när jag var på emmaWs land. Herregud! Först träffade jag emmaB & madde, världens snällaste och roligaste människor med samma meningslösa-misstolkar-humor som mig, och det blev otroligt mycket garv med de må jag säga! Och sen träffade vi Tim, Emil, Rille och Joel, sköna pojkar detdär. Blev en hel del sömnlösa nätter, skrattanfall, mobbning, våldtäkt och mys.
Detta SKA göras om nästa sommar, helt klart!

OCH EMMAB OCH KANSKE MADDE KOMMER UPP TILL STOCKHOLM PÅ LÖRDAG! JAAA!! HURRAAA!!! fan vad skönt :) jag saknar de så mycket!

Herrejävlar, det är skola imorgon och jag sitter uppe nu? Vad är fel på mig? Nej jag måste ställa tillbaka dygnet igen, damn.
Avslutar ed en härlig och osminkad bild på de fyra blommorna.

Överst; EmmaW till höger, Madde till vänster
Underst; Jag till höger och EmmaB till vänster


GODNATT PARTYHATT!
CIAO!


Kommentarer
Postat av: Slemmil

öhmm... du verkar ha lite problem med höger och vänster ser ja ^^

2009-08-20 @ 18:24:38
Postat av: madelen, knäppaste blomman efter malin i diket :)

gud va heta blommor vi är :D

2009-08-21 @ 22:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0