tårarna rinner!



Ja, jag äger på paint!

ALLA måste se filmen the green mile, seriöst, har man inte sett den är det verkligen ett måste! En av de bästa men sorgligaste filmerna som någonsin gjorts och som jag någonsin sett.


Handlar om ett fängelse i USA. Där finns massa fångar som ska dö i elektiska stolen. Där finns Del och hans lilla mus. Wild Billy som är konstig. Och John Coffey, "like the thing you drink, but it is not spelled the same"  och han är en enorm, svart man som är en av de snällaste människor som verkar finnas, men tydligen har han mördat & våldtagit två små flickor? Men han har några magiska krafter och är så gullig!
Eftersom att jag sett filmen en gång förut började tårarna rinna så fort filmen började. Och fortsatte bara hela tiden.

och resultatet är att mitt smink är helt förstört, ihop klibbat och jag har svarta streck på kinderna.
Så, ett tips: se den utan smink!
Nu ska jag börja dra mig mot sängen,
sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0