16/12

Dagen har varit väldigt chill!
franska, håltimme, håltimme, lunch, gympa, repetition i kyrkan, stan med emy, hem, äta, klä julgranen.
Franskan var nog bland det tråkigaste jag varit med om :O Gjorde julkort....... -.-'
Sedan hade jag ca. 3 timmars håltimme (y)
Tänkte kolla 8 mile och mysa ensam hemma...men planerna ändrades.
När jag skulle gå tillbaka till skolan hade jag knullruffs, ont i läpparna och slut på saliv.

Gympan var också chill, handboll.
Sedan repetition i kyrkan och jag säger bara: KAOS!
Lär bli askul på fredag (y)

Stan med emy var iallafall supermysigt!
Har nu inhandlat örhängen jag ska ha på skolavslutningen, julklapp till mamma och julklapp till frennis! :D wohoo
imorgon blir det ut på stan igen, denna gången ensam till en början då jag ska köpa julklapp till min lilla penis :)
men troligtvis avslutas det med en fika med henne.

För tillfället är jag lite nervös...imorgon är det innebandymatch mot lärarna!
Och jag ska stå i mål...
tänk om jag totalfailar?
och nästan hela skolan kollar!
PIIINSAAAMT!
med tanke på att vissa av de som ska spela inte är seriösa kan det gå rakt åt helvete!
*suck*
ååååh!
Jag vill bara hyra in mitt lag istället, så kan vi vinna mot lärarna :)
framförallt bergman!
aja, träning på kvällen, då blir jag nog uppmuntrad! :D

woho
och här kommer två vackra bilder på årets gran!



Så söt! :D
moahaha

ALLTSÅ JAG FÅR PANIIK!
Rut har stängt av sig själv...OCH DET VAR MER ÄN 2 TIMMAR SEN!
och han är fortfarande inte igång.
och jag som vill smsa med frennis! :'(
*buhu*
Hoppas att han tar sig själv i kragen och börjar fungera snart igen!

Nu är det sängdags.
PussCiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0