21 december

OMG!
på torsdag är det julafton?
fuck vad tiden går snabbt!
känns som att det var sommarlov förra veckan :S

igårkväll gick jag hem till mamma typ halv 12, ut med busan, satte mig vid datorn och sedan skulle jag lägga mig men fastnade framför en film som slutade 3 :O
filmen hette "White Chicks"

den handlade om 2 FBI-agenter som fick ett uppdrag som gick ut på att ta hand om två flickor som skulle på något evenemang i hamptons, där de skulle få tag på någon som smusslade med pengar.
men tjejerna vägrade då de fått små sår i ansiktet och gud nej, då går det inte att gå dit, alla rika och snygga människor skulle ju dit!
så killarna fick gå dit som tjejerna och de gjorde succé bland folket.
Jag älskade verkligen den filmen!
OTROLIGT BRA! REKOMENDERAS STAAARKT!!

Och imorse vaknade jag 12 :)
Åt lite glass, kolla tv, gjorde omelett, satte mig vid datorn, gick ut med busan, pratade med emy i telefon.
Och lilla snusis är så otroligt söt att jag blev tvungen att fota lite (a)


sån söt liten snuffsa :)

Och när jag ändå är igång med att ladda upp bilder kan jag lägga upp några från helgen:



Bilderna är på mig, daniel och mirre :)
och en ensam på mirre!

Nu ska jag försöka fixa mig ganska snabbt och sedan ut med penis!

PussCiao


Kommentarer
Postat av: ~*Amanda*~

WHITE CHIKCS SERVERAAAAAR!!! Undebar film yesyes :D

(jaja ja e stalkerish som kommenterar två dagar i rad xD)<3

2009-12-21 @ 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0