Allt och inget

Tänkte bara skriva av mig lite, har egentligen inget speciellt att säga, men jag kände för att blogga så varför inte lixom? :D iallafall, har ni någonsin provat raka benen med en epilator? Vet ni hur otroligt ont det gör? Jag gjorde iallafall det igår, och jag hade nästan glömt bort hur otroligt ont det gör! Man typ ligger och skriker och lyssnar på rock i ipoden på högsta volym för att dränka ljudet av sina egna skrik och burret från maskinen, usch! Menmen, vill man vara fin får man lida pin ;) Och självklart har jag lyckats pricka in mens lagom till att vi ska åka och bada imorgon, SUVERÄNT! Jag lyckades ju med det förra gången också så det blir nog askul! *host* Jag tror att skolan med flit lägger in sånt när jag har mens...elakt! Men det är bara att stå ut och inte tänka på det :) Och sorgligt nog har jag fortfarande lite ont i armen efter svinis-sprutan...blä. Nej nu ska jag sova, så att jag slipper drunkna imorgon i vattnet! (y) PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0