ALOHA!

Det är helt sjukt här!
Igår när vi låg vid poolen var vädret inte det bästa, det regnade litelite till och från och det var ganska mycket moln, MEN ÄNDÅ BLEV JAG BRUN! :O
snacka sinnes alltså ^^
men helt underbart!

jahapp, igår låg vi först vid poolen, sen åkte vi runt lite på ön med bil tills vi kom till öns finaste strand typ, där det låg en stor sköldpadda på stranden :O
det var aaawsooome!
och det satt en skylt där det stod att om man hittar en sovande säl på stranden ska man låta det ligga ifred xD
snacka chock man fick när jag såg det :P hahaha
men det blåste ganska mycket så vi badade inte där :)
Sedan åkte vi till en shoppingsak där vi gick runt lite, hittade tyvärr inget, men jag ska tillbaka dit någongång och fortsätta jakten ;)
haha
på kvällen åt vi på en mysig liten restaurang med god mat!

ATTANS!
jag försöker lägga in bilder i denna datorn men det är ju helt hopplöst :S
DET GÅR INTE! :'(
baaaaaajs!

FÖRRESTEN!
igår när vi handlade mat såg jag väääärldens sötaste lilla tjej som stod och dansade typ såndär cool "hawaii-dans"
typ hulahula eller vadfan det heter xD
äkta lilo & stitch!
OMG! JAG ÄR PÅ HAWAII....DÄR LILO OCH STITCH BOR! :O

naaaw, pluttinutti! :)
såndär dans stod tjejen och tränade på :D

aja, nu väntar poolen och solen ;)

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0