bedtime

Klockan är snart kvart över 2 och jag börjar bli lite trött.
Ska väl sova snart :)

Har spenderat senare delen av kvällen åt att fixa min nya dator, installera photoshop & officepaket.
Så detta är första inlägget jag skriver från min nya sexiga dator! :D
yeeeeey, happiness ;)

Och självklart kunde jag inte låta bli att leka lite med photoshop så här är resutlatet på den första photoshop bilden jag skapat!

lite småfailad är den allt...men man lär sig ju!
+ att jag är dödstrött xD

Nu önskar jag och min nya, blåa, fina, acer-dator er en god natt!

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Slemmil

Tips: kolla på photoshop videor på youtube funkar skit bra, säk typ på photoshop tutorials, good luck <3

2009-12-27 @ 12:37:24
Postat av: Patrik

hella världen har blivit photoshop galen?

2009-12-27 @ 14:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0