dan' före dopparedan'

O-M-G!

senare idag ska jag ut på stan och möta min mor.
Vi ska köpa de sista julklapparna.
Jag ska köpa till pappa, åsa, mia & oscar. De tre sista är mina kusiner för de som inte visste det
hitills idag har jag bara tagit det lugnt, kollat tv, tjockat mig med onyttigheter och sånt som hör till lovet.

Och JAG FÅR PANIK!
igårkväll dog ju rut.
så jag bytte mobil och använde min gamla tegelsten för att rutis skulle få vila över natten.
Jag vaknade typ halv 12 imorse och satte direkt igång honom.
OCH HAN ÄR FORTFARANDE INTE IGÅNG :'(
alltså jag får panik på min lilla älskling :(
ååååååh.

Och det är där jag har bilder från igår som jag vill lägga upp...
men det får väl bli när han tillfrisknat.

Ska fortsätta kolla på "Brooke Hogan knows best - marathon"
Och så småningom fixa mig också :)

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Slemmil <3

de programmet e såå, random

2009-12-24 @ 00:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0