GAAH!

Får panik, så otroligt mycket vi har tills på fredag!

-matteprov
-SO-prov
-SO-powerpoint
-Book report

PANIIIIK!!!
det borde vara olagligt med så mycket till en dag :S

Detta är bara ett snabbt inlägg i en pluggpause som min mamma inte känner till att jag tagit.
Hon lär ju få veta det när hon läser detta, men då är det försent, moahaha!

Iallafall, köpte 5 kexchoklad idag, 2:- på sabis, VÄRSTA PANGPRIS!
Trots att man bara fick köpa 3...
Men jag, emma, madde och emy är smarta människor!
hihihi

MUMS!

Efter skolan var den en snabbis förbi fältan, köpa cider på ica, sedan hem för att plugga.
Men råkade somna istället...
Vaknade en timme senare, läste ut min engelskabok, som förresten är GRYM!

så ser den ut. REKOMENDERAS STARKT!!!

Ska nog börja räkna lite matte nu, JIPPI!

DÖD ÅT SKOLAN!

Pussciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0