Godkväll

Idag har varit en väldigt emo och tröttsam dag. Nobeldag och därmed inga vanliga lektioner, mest massa konstiga, onödiga saker...både jag och emy var lite nere idag och gick mest runt som zombies, askul! Efter skolan gick jag hem och somnade...vaknade någon timme senare, läste igenom svenskan vi har tills imorgon och sedan ringde emy, vi hade ett trevligt samtal om typ ingenting...mest emoness (y) sen var det iallafall träning och det gjorde mig verkligen glad! Alla var flummiga och pigga, det var väldigt kul. De som annars är så seriösa :) otroligt härligt gäng är det iallafall (y) I love my team! :D och det var efter den jag insåg att det är onödigt att vara deprimerad och blev lite glad igen :) nu är jag typ som vanligt och det är väldigt skönt! Orka slösa bort livet på att vara ledsen lixom...pfft, bara jobbigt! ^^ och när jag insåg att det jag sa förra helgen kanske inte var så farligt blev jag bara ännu gladare! Yey. Anyway så ska jag sova nu, godnatt! PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0