godnatt

Japp, nu ropar sängen på mig :)
Idag var jag ju i kista med pensionären emy (y)
Tyvärr glömde hon sin rullator på stationen
hahahaha, nej okej, detta var ett intern skämt :)

Iallafall var kista mysigt förutom alla läskiga killar som stirrar
men det är ju inte så konstigt ;)
hahahaha

hittade tyvärr inget att köpa förutom choklad ^^

snacka tjockt gott ;)

När jag kom hem kollade jag Män som hatar kvinnor.
En OTROLIGT BRA film faktiskt!
trodde inte att den inte skulle vara såpass bra om den faktiskt var!
rekomenderas starkt.

SE DEN!!!

Direkt efter den kollade jag en lite mer tjejig film :)
Som även den var väldigt bra!

Killen är väääldigt snygg!
Han heter Cody Longo, sexappeal gånger 1000!
mums mums mums ;)

Nu ska jag sova

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Patrik

Och jag dräglade över tjejen när jag såg filmen, Christina Milian. mums ;)

2009-12-14 @ 18:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0