goten natt

Ska snart hoppa i säng och sova så sött i minst 10 timmar! (annars får jag damp)

Erik och tove hängde löst, OVÄNTAT! trodde att de skulle vara i finalen, men tur som fan att erik stannade då.
För ärligt talat spelar det ingen roll vem som åker ut, så länge Erik är kvar och vinner så är allt SUVERÄNT!
Men det är bra, Erik är kvar, allt är lugnt
och jag är så duktig att jag röstade 3 ggr *stolt*

Imorgon är det match, 13.00.
Måste därför vakna typ halv 11 *suck*
samling 12.15

Skoj!

Sedan blir det stan med emy och avslutas med bio, New Moon, trots att jag inte riktigt vill se den
men då kan jag sitta och klaga under hela filmen så att alla små twilight-freaks kan få bli arga, MOAHAHAHAHA!
Och så kan jag skratta på helt fel ställen, det blir awsome!
Bara jag får se Taylor Lutners mage är jag supernöjd!

Men iallafall måste jag gå och lägga mig nu!
För att jag ska orka något
Jag menar...jag sov bara ca. 4 timmar igårkväll/natt.
Usch, JÄVLA SKOLA!

Men nu är det helg, *happiness*

Godnatt
PussCiao!


detta är vad jag tycker om folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0