gud vad jag inte orkar

jag orkar inte att alla ska bråka med mig!
jag anstränger mig för att vara snäll och inte lägga elaka kommentarer och sånt.
men ändå?
VARFÖR vill alla bråka med just mig?
det har alltid varit så.
vart jag än är, vill någon bråka med mig!?
är det för att jag råkar ha ett bra självförtroende?
för att jag råkar vara lite kaxig?
för att jag råkar säga vad jag tycker?

herregud.

och att sprida falska konstiga rykten är ju också väldigt coolt, verkligen!

Hur kommer det sig att folk klagar på att man snackar skit bakom deras ryggar när de själva gör EXAKT samma sak?
Det är ju bara barnsligt...

åh, jag blir så irriterad -.-'

Godnatt och adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0