hallå i stugan

Jag är faktiskt på ganska gott humör
DET GILLAS!

Jag kan inte förstå att det ligger snö på marken, snacka sinnes alltså!
men ganska gött ändå ;)

I skolan var allt som vanligt typ, fast slappare.
film på både svenskan och spanskan.
lite film på no:n
håltimme på tekniken
då blev det att rulla sig i snön, som vanligt när snön ligger på marken :)

Efter skolan blev det att vandra runt i fältan med emmisen som köpte julklappar till lite folks.
Blev mysig pratstund iallafall!

När jag kom hem däckade jag på soffan, asskönt!
Sedan blev det film, igen!
Men det finns typ inget annat att göra när allt plugg är borta :S
fyfan vad sorgligt det är, men sant!
Usch, tänk vad skolan tar all ens fritid, helt sjukt.

Men denna gången såg jag uppföljaren till "män som hatar kvinnor" vilket är "flickan som lekte med elden"
Även den OTROLIGT BRA!
rekomenderar den till alla :)

SE DEN! :D

Alltså o-m-g.
Om exakt 2 veckor åker jag till Hawaii.
Det är seriöst helt ofattbart!
2 veckor tills jag försvinner från sverige, åker till ett varmt paradis där jag bara behöver sova, läsa, sola, bada, shoppa, lyssna på musik och äta.
FYFAAAAN VAD SKÖNT DET SKA BLI!!!! :D
och ön vi ska till var ju där man spelade in typ jurassic park och sånt, KOLLA BILDER DÄRIFRÅN, SERIÖST!:




Bilder på vårt hotell:



IIIIH!!!
happiness! :D

Snacka att jag längtar lixom :)

Nu ska jag fortsätta mitt egna lilla party (vilket består av mig själv som dansar i mitt rum och lyssnar på "I know you want me - Pitbull"
WOOHOO!

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Minijohan

de två först bilderna va ju sååå photoshopade^^

2009-12-20 @ 19:37:16
Postat av: maaui, the one and only

nej faktiskt inte, det är det som är så sjukt! :O

2009-12-20 @ 20:36:22
URL: http://maaui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0