@ hawaii!

tjenis penis,
är nu i semesterparadiset #1 och jag vet att ni alla är avs ;)
moahahah!

resan gick hyfsat bra faktiskt!
fast jag hade lite fel om tiderna x)
Stockholm-Frankfurt: 2,5 timmar
vänta i 1 timme
Frankfurt-Los Angeles: 11 timmar
vänta i 3 timmar
Los Angeles-Hawaii: 5 timmar.

När vi kom fram var klockan typ 9 på kvällen här ;)
Hyrde bil och åkte till hotellet, tog en promenad runt hotellet och så.
och sedan däckade jag direkt :)

Vaknade halv 10 typ, naaajs!

hahahaha, nu är klockan typ kvart i 11 på morgonen här
och kvart i 10 på kvällen hemma, helt sjukt xD
tidsskillnad eller vad lixom?
jo, det är faktiskt så att detta place är 11 timmar efter lilla sverige ^^
typ exakt tvärtemot, mahaaa!
ganska kul faktiskt :P

snart drar vi till poolen och sedan ska vi in till stan och sightseea lite!

Nej, nu ska jag sätta mig på balkongen och avnjuta en mycket mumsig frukost! :D

PussCiao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0