hejdå sverige!

Ska upp om mindre än 4 timmar och åka iväg.
Först till frankfurt (3 timmar)
vänta ca 2 timmar
sen till los angeles (8 timmar)
vänta där ca 2 timmar
och tillslut till hawaii (5 timmar)
så jag får åka en heeel del flygplan imorgon ;)

Hoppas att jag överlever och inte crashar, men det lär jag ju inte göra :P
haha, dum tanke ens :)

under dagen har jag mest sovit, kollat film, ätit choklad, packat, kollat mer film, ätit middag, badat och mått skit!
fick nämligen mensvärk och lyckades då pricka in mens alldeles lagom till resan, LOVELY!
men skönt att det är i början iallafall då vädret tyvärr inte ska vara så himla bra, lite mulet till och med :(
men det är då man shoppar som mest ;)
och åker på sightseeing!

OCH JAG MÅSTE BE ALLA ATT INTE SMSA MEDANS JAG ÄR BORTA!!!
förutom möjligtvis nyårsafton och min födelsedag :)
annars, NADA!

Hoppas att ni alla får det jättemysigt så ses vi om 2 veckor ;)
Och attans, jag ska ju ha match samma dag som jag kommer hem xD
kommer hem på morgonen, spelar match på kvällen, awsome!
hahahaha, lär gå åt helvete!

aaanywaaay...
måste lägga mig nu!
och smsa lite med liljan (a)
höhöhöhö


bild på hawaii
vi ska till kauai
ville såklart åka till maui, men det fanns inga hotel vi kunde bo på :(
syndsynd
visste ni förresten att Obama är på hawaii just nu? ;)
ohlala xD

okej, jag måste sukta er alla med lite härliga bilder från kauai:




det sägs att om man håller huvudet under vattnet kan man höra valarnas sång :O
får väl se om det är sant ;)
ska troligtvis dyka när vi är där :)

har med mammas dator, så liiiite bloggning kanske det blir, men förvänta er inte för mycket!

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0