i sthlm igen

Julen har varit SUPERMYSIG!
Jag har fått det mesta jag velat ha + lite till! (och pengar till resten)
Hmm...ska jag vara som de flesta andra och berätta exakt allt jag fått?
naej, men kan berätta de största och viktigaste sakerna :)
Dator, Photoshop, DH-box, 2&a half men-box, kläder, smink, filmer, smycken och lite annat smått och gott!
Och självklart kommer jag fota typ allt och lägga upp bilder på de imorgon (a)
för jag vet att ni så gärna vill ha det :D

och rut mår bra! :D och fungerar som han ska! WOHOOO!!

Det har iallafall varit en jättetrevlig jul.
Bilder på släkten, tomten och annat smått och gott kommer imorgon :)

Och nu kommer bilderna som jag inte kunde lägga upp förut:


Bild #1: en skylt från Stockhome :D
Bild #2: trosorna jag och emy köpte! så jävla söta och sköna :) (gröna, rosa, svarta & beiga)

Aja, ska kolla sagan om ringen nu ;)

PussCiao!


Kommentarer
Postat av: johan pallin

hey fett fina underkläder bejbeh!

2009-12-26 @ 20:41:32
Postat av: casper carlsen

får du verkligen använda string för mamma, malin?

2010-01-04 @ 21:48:11
Postat av: maaui, the one and only

jag vet inte vem du är, men ja, det får jag?

2010-01-05 @ 21:02:26
URL: http://maaui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0