iskallt!

har nog inte frusit så mycket på riktigt, riktigt länge!
var ute i skogen och skulle hitta julgran, och det hela skogen sa bara "hej, mitt vinterland"
det var väldigt vackert men sjukt kallt!
hade ingen känsel i fötterna och vissa fingrar...
när det väl skett började jag hoppa runt i skogen som en galning och gick nästan vilse...men det var ganska kul, och kind of mysigt :)
TACK MAMMA FÖR ATT DU TAR MINA VARMA SKOR! ...idiot...
iallafall.
vi hittade en ganska fin gran och jag hittade en liten, tjock minigran till mitt rum! :D

farmors hund mirre är väldigt söt iallafall :)
så honom har jag lekt med i stort sett hela dagen!

tyvärr blev det inte att åka till familjen nilsson som vanligt, eftersom att föräldrarna är borta någonstans :(
på ett sätt var det ändå skönt eftersom att jag är dödstrött, så jag skulle säkert bara ha somnat. Och det är ju inget kul sällskap.

ah nej, nu ska jag kolla på robinson och äta!


OMG, eminems nya skiva kommer ut 21/12!
Relpase: Refill - In Stores 12.21.09!
iiih, VILL HA!
och nya kläder kommer ut samma dag på www.eminem.com
mucho härligt!
VILL HA!!!!!

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0