jag ser det snöa! WOHO!

Trodde inte att det skulle ligga ett tjockt lager snö på marken någonsin mer.
Japp, det är vad alla rykten om växthuseffekten gör med en!
Men det är bara att njuta medans den iskalla vita massan ligger på marken :D

Dagen idag var chill.
Gjorde voodoo-docka med emil på slöjden, ASNICE!
Nu har jag något att ta ut mina aggressioner på :D
Fast just nu är han i mitt skåp, i skolan, och jag behöver honom nu! :'(

Anyway, träningen var också okej.
Det är så skönt, för nu vågar de börja prata med mig.
Förut verkar de sett mig som typ "läskig" och "främmande".
Men nu börjar jag "bli en i gänget"
Och det är verkligen superawsome!
trots att det mest är bergman, brandt och jesper än så länge är det helt okej!
De är ändå väldigt roliga :)
Och idag började även harald öppna sig, och jävlar vilken rolig människa! :O
trodde jag faktiskt inte ^^
På väg hem från träningen var det vääldigt roligt
åkte hem med typ hela P94.
De hade massa snöbollskrig och sånt och allt var bara askul! :D
Trevliga grabbar detdär alltså :)

Nu är jag hemma i vilket fall som helst, äter godis, kollar bridget jones och geekar framför datorn :)
Just the way I like it!

PussCiao!

Bjuder på en egobild :)

Kommentarer
Postat av: Slemmil

haha patrik kommer ju svimma av upphetsning >.<

2009-12-15 @ 23:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0