maaui's dag

Ja, idag dårå,
först match, gick ju inte särskilt bra...
förlorade med 9-3 mot Älvsjö AIK.
Dock var det inte riktigt mitt fel...
grabbarna saknade energi och glöden de vanligtvis har...
Så jag blev oftast ensam med 2-3 motståndare, ingen bra kombination!
Jag släppte in 9 mål, räddade 14, vilket typ är 65%
och jag tänker skylla hela förlusten på min hjälm!
Gallret har lossnat på hela ovansidan. vilket gör att jag knappt ser något -.-
ALLT ÄR HJÄLMENS FEL!!!

Efter det åkte jag hem, och sedan snabbt vidare ut på stan med emy.
Hittade en klänning jag troligtvis jag ska ha på skolavslutningen, HAPPINESS!
ganska billig t.o.m 499:-
Och ett par strumpbyxor att ha till hittade jag också!

japp, där var de.

ASSNYGGA!

Och sedan var det bio, som ni vet...
vi såg new moon
det enda som gjorde filmen värd att se var Taylor Lautner!
Och Robert Pattinson var ASFUL!
kolla bara!

BLÄÄÄ!
och sen kollar man Taylor

MUMS!

ojoj, utan honom hade filmen varit helt värdelös!
Nu var den ändå hyfsat ok...^^

Kom hem, kolla robinsson, åt, datorn
Nu kollar jag paradise hotel (y)

Har inget mer att skriva

PussCiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0