Morgon

Godmorgon? Jag har sovit ganska så gott faktiskt, trots min depp-attack igårkväll... Jag grät mig till sömns. Om jag hade en tidsmaskin skulle jag åka tillbaka till förra helgen och ändra vad jag nu sa... Jag hade varit så lycklig då! Men såklart ska jag alltid förstöra för mig själv...duktigt malin, verkligen! Så nu är jag ganska arg på mig själv...typ att jag skakade igår så arg jag var... Men som tur är finns underbara emy och frennis som hjälpte mig väldigt mycket! I love you guys. Innan attacken igårkväll satt jag och skrev bokrecension till svenskan (några veckor sen) innan det var jag ute på stan med emy och vi var helknas! Självklart blev det även fika på espresso house (y) Nu ska jag börja fixa mig och gå till underbara skolan! PussCiao Ps. Det är min nannsdag idag! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0