mysig dag

trots att det är superkallt ute!
men det är då det passar som bäst med fika på white room ;)

muuuums!
en stor chailatte till min baby och en stor varm choklad till moi!
suve'fucking'ränt!

Vi gick därifrån när de stängde. alltså 18.00
då vandrade vi runt lite på stan, bara runtruntrunt :)
Köpte senare varsin klubba och behövde dumpa sugrören vi tuggat på hela dagen :(

vi lämnade de på en soptunna :(

Iallafall, sen gick vi hem, eller jag tog bussen.
och helt plötsligt gick den sönder :O
fjärdingen på ett bakdäck lossnade.
som tur var hade vi kommit till jungfrugatan men då var det bara att gå hem i kylan.
som tur var pratade jag med frennis, som dock var lite mystisk, men alltid lika kul att prata med honom ändå :)

Väl hemma poppade jag popcorn och tog ett vaaarmt och skööönt bad medans jag lyssnade på vinyl 107. SOm bara spelar jullåtar och det var väldigt mysigt! :)
och de spelade min favorit!


så underbar låt! :D
man kan inte låta bli att bli kär x)
underbar!

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem med bk till mig, mums!
jag vet att klockan snart är 23.00 men skit samma!
jag åt ju popcorn :)

menmen, får väl fortsätta vänta.
godnatt

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Patrik

eh...tuggat på sugrör hela dagen?

2009-12-21 @ 23:47:37
Postat av: maaui the one and only!

ja?

du säger det som om det är ovanligt? :O

2009-12-21 @ 23:54:26
URL: http://maaui.blogg.se/
Postat av: Anonym

älska den sången :D:D:D

2009-12-22 @ 18:16:36
Postat av: Patrik

ja låter lite ovanligt...haha

2009-12-22 @ 22:53:16
Postat av: maaui the one and only!

äh, jag är inte särskilt vanlig så det passar mig!

2009-12-23 @ 14:59:07
URL: http://maaui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0