Nyårsafton

hahahaha, redan när jag vaknade på morgonen hade jag fåt 2 sms om gott nytt år xD
man ba "ja, tack detsamma, men här är det knappt nära tills kvällen" ^^
så kl 11 på morgonen hemma i sverige kommer jag parta och välkomna det nya året här :P
vi ska på en fest ikväll med dans, middag och massa mys på en strand en bit bort :)
ska bli aaasnaaajs!
och jag ska bli ashet, hahahhahaa, nej jag skojade, men jag ska iallafall fixa mig en hel del!

shit alltså, jag drömde värsta mardrömmen inatt, på riktigt ^^
det läskiga var att jag från början tänke "nej detta är bara en dröm" men ju längre in i drömmen jag kom, desto säkrare blev jag på att det var verklighet :O
iallafall, jag drömde att vi åkte hem idag, OCH JAG HADE INTE BLIVIT BRUN ALLS! *panik*
och sedan var det skolfoto såfort jag kom hem och jag skulle våffla håret men fick rastaflätor och PANIK igen!
och sen missade jag fotograferingen och massa konstiga saker hände och jag pratade med emy i telefon och sedan kom en polis som sa att hon skulle följa efter någon och aah.
allt var väldigt konstiga, men JÄVLIGT MARDRÖMIGT!
låter ganska cp, men det var en mardröm anyway ^^

hahaha, idag ska jag ut tidigt och bli bruuuun!
efter mardrömmen lär jag ju kämpa mer med min bränna :P
hahahahah.

jaja, jag ska faktiskt gå ut nu.
klockan är snart 10 och jag ska vara ute läääääääänge! :D
kommer vara någon från dykningen i poolen idag så vi ska prata lite med den personen också.
sedan kanske vi ska shoppa lite.
Köpte en klänning jag tänkte ha ikväll igår men jag början ångra mig lite.
äh, vi får se hur det blir!

hahaha, kommer få massa gott nytt år sms när klockan är 1 på dagen här, hahaha!
tidsskillnad är skoooj ;)

Anyway, ska ta på mig bikini och bli lite brun nu!

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0