officiella "skada-malin-dagen"

det måste seriöst vara det idag! :O
har fått 6 stenhårda skott på brösten (TACK BERGMAN!)
ena tumnageln har gått av
och den andra blöder det under, så han har fått plåster.
Och jag har några blåmärken lite här och var på kroppen, precis som vanligt efter träning!
Detta va sista träningen för året men det är match 10e januari så det blir nog suuper.
(samma dag som jag kommer hem från hawaii)

dagen var chill, no, bild, halv engelska och match mot lärarna i innebandy.
Och det gick nog ändå hyfsat bra!
Räddade mer än hälften av skotten och släppte bara in 4 eller 5, kommer inte ihåg...
såhär sexig var jag då:

(bild tattad av emil)
sedan bar det av ut på stan igen.
Köpte julklappar till emy och en till till mamma :)

Nu ska jag bada och tvätta håret samt slå in julklappar!

PussCiao


Kommentarer
Postat av: Anonym

paparazzi slemmil :) de e kanske de ja sak bli ^^??

2009-12-18 @ 14:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0