Sista inlägget från sverige på länge

Sitter i taxin påväg till arlanda :) klockan är snart 5 på morgonen och det är egentligen ohumant att vara vaken såhär tidigt på ett lov...men ska man till hawaii blir det sådana undantag! Och jag skrev fel igår, frö frankfurt och los angeles är det 11 timmar och inte 8 som jag skrev igår. Allt som allt tar det ca 25 timmar att komma till hawaii, woho! xD jävla tur att man har böcker och sin ipod :) Anyway, nu är vi påväg och jag kommer sakna alla som förtjänar att bli saknade! Ni vet nog vilka ni är :D nu har jag inget mer att skriva så jag antar av det är dags att ta farväl av kära, kalla, blöta, slaskiga sverige för denna gången :) vi ses om 2 veckor ;) SEE YA, BIATCHES! ^^ PussCiao

Kommentarer
Postat av: Slemmil

jag förtjänar de :))

2009-12-28 @ 13:44:35
Postat av: Patrik

tror du ljuger, du kommer inte alls sakna någon när du är där ;)

2009-12-28 @ 19:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0