skolavslutning

jappjappjaapp!
idag var det skolavslutning.
lite bilder på hur jag såg ut:




Looking hot! ;)
HAHAHAHA

iallafall,
när vi sjöng totalfaila vi! (y)

Efter det trevliga evenemanget i kyrkan gick jag och emy runt i kylan tills vi hittade en sushibar där vi satte oss och tjocka god mat!
och det var även där vi öppnade våra julklappar ;)

Jag gav emy:

1 par trosor från Pieces
4 olika örhängen: små blå, 2 storlekar "vita" och pärlor
4 nagellack

och jag fick:

2 nagellack
2 klubbor
1 par örhängen

KÄRLEK!

På sushibaren tog vi söta bilder också.
Här kommer några av de:



Och sedan blev vi ännu tjockare och drog till espresso house och tog varsin varm choklad! UNDERBART!
bilder därifrån:



Efter det mysiga lilla äventyret åkte jag hem, bytte kläder, tog tuben till östermalmstorg, mötte min käre bror, åkte till kista, pappa hämta oss och vi åkte till laxå.
Jag sov 2 timmar i bilen, ASNICE!

och det är förfaan svinkallt här!
isch!

aah, naej, nu ska jag sluta skriva :)

PussCiao!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Värsting snygg ;)

2009-12-18 @ 23:10:56
Postat av: Slemmil

haha ja visste att Patrik skulle kommentera >.<

2009-12-18 @ 23:45:46
Postat av: Patrik

självklart ;)

2009-12-19 @ 18:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0