snart bär det av igen

Kom hem för ett tag sen, spolade varmt vatten på handlederna och fingrarna.
SÅ JÄVLA KALLT DET ÄR UTE!
alltså shit,
och jag gör det inte bättre genom att bara ha en t-shirt under min jacka.
Menmen, man kan inte alltid lyckas?

Dagen har varit great!
stan med emy, asmys
Gick runtruntrunt, blev supertrötta, vilket märks väldigt bra på oss
vi vinglar, skrattar åt ingenting och gör konstigare saker än vanligt ^^
Ganska kul, men det är tecknet för att vi måste sätta oss ner och ta en fika, vilket oftast blir espresso house.
En stor Chai Latte till penis och en liten varm choklad och mudcake till mig
MUMS!
kärlek på espresso house!

Efter fikan gick vi till Stockhome:

ojoj, fina paket slog vi in, som vi 15 min senare öppnade!

i paketen fanns: varsin klubba! mums! (min till vänster, emys till höger)

VI ÄR GALET SÖTA!!!

och coola
nu ska jag till mamma och plugga

PussCiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0