stockholm

HEMMA!
eller jag kom hem för några timmar sedan.

dagen har gått ut på att leka med mirre, fota mirre (bilder kommer senare), äta, frysa och prata med farmor :)
Min kära farmor är en riktigt härlig dam!
"jag tänker inte sitta och titta ut genom fönstret och vänta på döden"
"alla i södra sverige har talfel"
"det låter mycket bättre när zlatan pratar engelska, inte för att jag förstår vad han säger men man hör vad han säger då"

ojojoj, skön kvinna! :D

Och på hemvägen sov jag heela vägen!
brukar somna efter en halvtimme, men denna gången tog det bara 10 min.
Snacka trött jag var...
men det var skönt, nästan 3 timmars sömn mitt på dagen (L)

Och på vägen hem plockade vi upp lilla snusibusi som varit hos emelie (hundvakten)
så vi körde hem henne till mamma, dit jag ska senare ikväll för att göra lillskiten sällskap (y)
blir skönt med en kväll ensam hemma!
kanske kan kolla någon film och bara ta det lugnt.

Som jag precis kom fram till med hjälp av kimizz ska jag ta jullov från allt drama! :D
ojoj så skönt :)

aah nej nu borde jag snart gå tillbaka till minivovven och typ sova? ^^

FÖRRESTEN, har jag klätt granen här hos pappa och min tjockis blev jättesöt!
KOLLA BARA:

lite dålig bild pga mobilkamrea, men han är så söt ändå! och det är ingen stjärna högst upp som det brukar vara utan en liten gullig tomte ;P

PussCiao


Kommentarer
Postat av: ~*Amanda*~

Ahahahahah, härlig syn din farmor har på skåningar I must say x)

2009-12-21 @ 00:29:16
Postat av: maaui the one and only!

tahahaha, jag vet ;)

hon är klockren! :D

2009-12-21 @ 01:07:16
URL: http://maaui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0