zombie.

Mitt humör just nu är lite cp...
Är astrött, snurrig, har ont lite överallt, är emo men samtidigt glad, allt är bara FUCKED UP!
JAG ORKAR INGENTING!
orkar inte ens sova.
Fast det är nog vad jag bör göra.
Iallafall lägga mig i sängen och smsa med my darling! Han får mig alltid att må bra :)

Dagen i snabba drag dårå:
matteprov, DÖD!
so-film, helt ok
syslöjd, skoj
lunch, härlig
engelska, knappt någon lektion
livsis, frågor

hem, sova, träning, zombie, hem med magnus, slänga sig i sängen, kolla DH, datorn.

O-M-G!
DH KAN INTE BARA SLUTA SÅ!
säsongsavslutning som slutar med att någon dör och man får inte veta vem! :'(
snacka panik alltså!
iiiiih
nu får jag ju damp.

Anyway, på träningen tror jag att jag sov eller något? Jag var sämst och ansträngde mig inte, STYGG MALIN!
Får väl sköta mig bättre på torsdag :)

Och på syslöjden gjorde jag klart mina byxor! :D
Ska egentligen ska vara till ett barn i afrika, men eftersom att det är ett sånt coolt stretch-tyg får jag på mig de! ;)

I know I'm hot!
med Sophias tröja som mössa är outfitten komplett!

Nu ska jag lägga mig, PussCiao!


Kommentarer
Postat av: Slemmil

baxxa min bild ^^

2009-12-08 @ 23:36:51
Postat av: Maaui, the one and only

Ofc, den var ju så stilig ;)

2009-12-09 @ 00:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0