tillbaka.

Nu är jag hemma i tråkiga & gråa stockholm igen, lite skönt är det men hade gärna stannat några dagar till i underbara Åre. Men kul har det varit med bästisen, som vanligt. Jag älskar verkligen att åka skidor, känslan av att bara glida fram i en vit & vacker värld är så obeskrivligt härlig. Det där lät oerhört töntigt men skit samma. Kvällarna var ju också finemang, tack vare annisen & killarna. Laddar nog upp lite bilder på mig och anna lite senare :)

Jag kom ju hem igår så idag bestämde jag mig för att bara vara hemma och typ sova, de e så otroligt skönt att sova ut, fick ju inge så himla mycket sömn där uppe så nu fick ja sova ikapp. Snart kommer nog mammas kompis Charlotte, då ska vi äta middag och kolla melodifestivalen. Ska nog bli ganska mysigt. Skriver nog mer sen :)

puss&kram hela dan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0