åker bort igen

Ja, det är sant! Jag ska bort...IGEN! "ohnej!!" tänker ni säkert, men jag har med mammas lilla dator så lite bloggande kan det nog bli.
Denna gången ska jag först till Madrid i några dagar och sedan vidare till Gran Canaria! Ska bli supermysigt tycker jag och nu ska jag bli brun! (hoppas jag) Och så får vi se hur det går...så nu måste jag lägga mig eftersom jag måste packa imorrnbitti, eftersom jag verkligen inte orkat hittills. Så hejdå på alla söta människor och ha det så bra & sakna mig inte för mycket!

GLÖM INTE; INGA SMS ELLER SAMTAL MEDANS JAG ÄR BORTA!
kommer hem 15e juli igen, då är det fritt fram för sms&samtal igen :)

PussCiao!<3

Kommentarer
Postat av: slemmil

haha du kommer döö i badrid ^^

2009-07-06 @ 23:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0