OMG!

herregud, blondinbella är nu brunett, det är ju verkligen konstigt! Heter man blondinbella måste man bara blondin! INTE BRUNETT! enligt mig är hon inte ens så fin i sin nya hårfärg utan hon såg bättre ut som blond. Helt klart.
Nej det ogillar jag, och så gjorde hon det för att bli mer naturlig?? Hur naturligt är det om man färgar håret från sin orginalhårfärg? Nej, dummabella får hon heta nu.

Själv lever jag nu husvagnsliv i falkenberg med pappa och daniel. Även fast jag inte är här på dagarna utan hos min tingelingsmalin, men ändå, jag bor ju i husvagnen...

Naej, ska börja klä på mig och så, det är ju faktiskt sol idag! WOHO! det var längesen :)
CIAOO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0